Powered By Blogger

Saturday, October 23, 2010

eins monat

Its been awhile since the last time I updated my blog. I am just too 'busy' to do that. hahaha..:D ok. yg ni crius tipu. Busy lah sgt kn padehal dh mmg pemls dr dulu smpai skng. ari2 dok bazir mase wat keje x brfaedah bole je.:P 

Ape yg nk di story kn kt cni eh? hurmmmm..ok lah. First of all my parents skng ni sudah 2 minggu berada di Tanah Suci utk menunaikn rukun Islam yg ke 5 iaitu menunaikan haji di Mekah. kami di sini sntiase mndoakn keselmatan mama n babah kt sne semasa n selps haji nnt smpailah blk ke cni blk. n also harap2 mama n babah dpt haji mabrur. aminn.:)

i want a macbook pro n the latest ipod tp duit xde. ni sume gara2 ade lah sorg minah ni ngade2 sgt kn.nk beli ipod bru ajak ak sje nk bg ak jeles. well, it works. a little. hahaha.:D nk dpt macbook 2 nnt lah. tggu time ak nk fly nnt, insyaallah bile dh lps pointer kn. yg ipod 2 tgk lah cmne nnt. kite keje sebln due jap b4 fly 2 ckup duit nk beli ipod bru 1 kn.btol x aswad? ;) haha..n also i need money 2 buy new games next month. assasin's creed brotherhood. i will own u.

Coming to the main point of this post, 2 a person that is very influential 2 me. that dream is just a dream n it will always be.x tau pon mcm mne tibe2 bole trmimpi mcm 2 kn tp criusly it doesn't mean anything at all. i can guaranteed u there will be nothing between me n my bestfren 2, eh our bestfren 2.;) i'm just taking a gud care of her like u asked me 2 while u r there n while she doesn't have anyone that she can talk 2 lg ni.:) i'm just asking u don't worry too much ok because if i ask u not 2 worry at all, u will still be worried n curious about that kn. i understand the situation completely coz if i put myself in ur shoes, me 2 will have the same feeling as u did n maybe even lg dasyat kot.;) anyway, i love u n those feeling won't fade away inside me.:) take a gud care of urself ok n wait 4 me.

2 comments: