Powered By Blogger

Saturday, May 1, 2010

Iron Man 2

ok..last night went to e@curve wif my dad, kak lia n mirza(adk sye) 2 watch iron man 2..the movie was totally wicked!(scarlett johansson is 1 of my fav actress other than anne hathaway)..;) ptg 2 bratur pnjg gler..naseb baek lah dpt gak tiket..couple seat pown jd lah yg pnting dpt tgk..haha.. can't wait for the next iron man movie..

actually, the main point of  this post is not bout iron man 2 tp nk btau sape2 yg mmbce blog ni n "curios" bout my upu yg sye dpt Asasi Sains Hayat Universiti Malaya..sje je wat tajuk ni coz rmai blogger dh wat tajuk yg lbih kurang sme..haha.. to tell u da truth.. i really didn't expect 2 get this 1 tp dh dpt kn..so alhamdulillah syukur kpd Allah atas nikmat kurniaan-Nya keatas hambamu ini..insyaallah i will pursue my studies here n will do my best to make my parents, family n those who cares bout me proud of me..:) n also gud luck 2 my fellow frens in ur future undertakings n may Allah bless all of u..amin..

No comments:

Post a Comment