Powered By Blogger

Thursday, March 17, 2011

For A Better Future

Assalamualaikum semua. I just want 2 share with u guys something very useful 4 me n 4 all of us especially mereka yg masih muda2 ni or yg x kahwin lg ni. I found this while i was stalking my friends blog. B4 dat i just want 2 say thank YOU 4 everything n thank u also kpd tuan punye blog yg post bnde ni which means a lot 2 me.:) here goes.



Bismillahirrahmanirrahim..


Ya Allah jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu, agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..



Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu…



Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu..



Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu…



Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..



Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kpdmu…


Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu Amin….


Ya Tuhan,kalau dia memang jodohku,
dekatkanlah...

tapi kalau bukan jodohku,jodohkanlah...


Jika dia tidak berjodoh denganku, maka
jadikanlah kami jodoh...

Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia
dapat jodoh yang lain, selain aku...

Ya Tuhan, kalau dia tidak dapat di jodohkan
denganku, jangan sampai
dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak
berjodoh sama seperti diriku...
Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,
jodohkanlah kami kembali...

Ya Tuhan, kalau dia jodoh orang lain,
putuskanlah! Jodohkanlah denganku....

Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain, biar
orang lain itu bertemu jodoh dengan yang lain dan
kemudian Jodohkan kembali dia dengan aku ...

Amin....


P/s: feeling really3 happy today!!:)


- Posted using BlogPress from my iPod

2 comments:

  1. kita bole doakan kalo untuk putuskan jodoh org tu dgn org laen eh?

    ReplyDelete
  2. I pon x sure lah tp kalo itu yg trbaek utk diri die n org 2 bole lah kot. Insyaallah allah makbulkn lah. Kite x tau kn mse dpn kite cmne.;) ape2 pon kite doa je dlu.:)

    ReplyDelete